Contact Info / Websites

All 20 movie Reviews


pterodactyl pterodactyl

Rated 4 / 5 stars

old school

old school godzilla sounds hooray


People find this review helpful!

Super Smash Super Smash

Rated 5 / 5 stars

epic

ya....epic..... holy shit man that was great!



TBA -Heroes vs Villains TBA -Heroes vs Villains

Rated 3.5 / 5 stars

lol pretty good

robot version of cell vs gohan lol


Comick responds:

wha??? cell was an alien from the future or something and gohan was a super kid with a monkey tail....the story was nothing like that :U


Weird Al's Best Weird Al's Best

Rated 4 / 5 stars

lol

lol so this is what the aol buddy icon guy does when hes not at work!


People find this review helpful!

Tarboy Tarboy

Rated 5 / 5 stars

wow

that was extremely well done!


People find this review helpful!

Naruto Random Flashness 4 Naruto Random Flashness 4

Rated 3 / 5 stars

decent

it was good, but it just kept goin at the end. not to mention, it was just all songs. same thing over and over and over. flash work was decent tho ill give it that. also, that tenacious d one at the end made me laugh a bit so thats extra points.



There She Is!! final step There She Is!! final step

Rated 5 / 5 stars

great job

man ive been watchin this series since the beginning and i gotta say, pretty awesome job.


People find this review helpful!

Rockoons 2 Rockoons 2

Rated 5 / 5 stars

so awesome

i thought this was perfect. smoothest animation ive seen in a while. great song choice too by the way heh. how on earth do you get your animation so fluid?


People find this review helpful!

Valhalla Knights 2 Valhalla Knights 2

Rated 5 / 5 stars

woooot

waited sooo long for this second movie. loved the first and love this one, only thing is it freezes when that guys standing on his hand.


People find this review helpful!

The Eye of the Tiger The Eye of the Tiger

Rated 2 / 5 stars

meh

the music was good. the rest.... u started strong with the lines zooming through the black and white, then it just seemed like u used those son looking things everywhere. as if you only were using them to take up part of the song so that the animation was long enough.